Fitball

 

fitball dinajumps

De ce sa frecventezi orele de fitball?

1. Pentru ca este o forma excelenta de ardere a grasimilor!

Deoarece stam pe minge, forta gravitationala nu actioneaza in aceeasi masura ca si atunci cand nu avem suport, ceea ce inseamna ca, prin aceasta metoda, putem pastra mai usor zona aeroba de 60-70% din frecventa cardiaca maxima, proprie fiecarui individ. Astfel, vom folosi in mod optim fiecare minut din antrenament!

2Pentru ca este o metoda de combatere a celulitei!

Arcuirile pe minge ne ofera un impact de 120batai/minut, ceea ce actioneaza ca un masaj anticelulitic. Efectuat cu o frecventa de 2 ori pe saptamana a cate 50 minute, antrenamentul de fitball poate sa duca la rezultate estetice deosebite doar in cateva saptamani.

3Pentru ca mareste longevitatea vertebrelor!

In urma arcuirilor apare un efect de masaj intre vertebre, ceea ce duce la cresterea circulatiei sanguine din cartilajul discurilor intervertebrale, aceasta ducand la reducerea cazurilor de hernie de disc.

4Pentru ca previne osteoporoza!

Pentru ca aceasta lovire usoara, ce se executa asupra vertebrelor in timpul arcuirilor, duce la mentinerea “in viata” a discurilor intervertebrale, chiar si la menopauza, atunci cand densitatea osului scade.

5. Pentru ca este cel mai eficient in antrenarea posturii corporale!

Mingea fiind un suport ”activ”, va solicita in mod continuu muschii posturali si ne va obisnui sa mentinem in permanenta o pozitie corecta a corpului.

6. Pentru ca menajeaza articulatiile gleznei si genunchiului!

Aerul din minge va prelua 1/3 din greutatea corpului (amortizare), ceea ce duce la scaderea greutatii exercitate asupra articulatiilor gleznei si genunchiului.

7. Pentru ca te relaxeaza in totalitate si te face sa zambesti!