Printre clasele de aerobic la care va puteti inscrie la Dina Jumps se mai numara si:

 

DeepWORK (exclusiv la Dina Jumps)– este atletic, usor, exhaustiv, unic si destul de diferit de toate programele cunoscute – un antrenament provenit din cele 5 elemente si plin de energie! deepWORK® se bazeaza pe pricipiul Yin si Yang, combinand contrastele fizice si mentale ale antrenamentului functional.

deepwork dinajumps

 

BodyART (exclusiv la Dina Jumps) – Bazat pe teoria celor cinci elemente din medicina traditionala chineza si pe principiul yin-yang, bodyART® este un program holistic ce imbina exercitii inspirate din yoga, qigong, tai chi, gimnastica medicala, dans, shiatsu, coordonate cu tehnici speciale de respiratie. Este un sistem complet, un antrenament constient in aceeasi masura al trupului si al mintii.

 

Steel Training(exclusiv la Dina Jumps) – este antrenamentul cu greutati potrivit pentru doamnele care vor sa tonifice musculatura intregului corp. Timp de 50 de minute, exercitiile sunt combinate intr-o coregrafie bine pusa la punct, cu o tranzitie logica si vizeaza principalele grupe musculare.

Sunt, astfel, executate pe muzica exercitii de baza pentru brate, picioare, piept, spate si abdomen, folosind gantere si bara cu greutati. Antrenamentul permite cresterea incarcarii pe bara (a numarului de kilograme cu care sunt realizate exercitiile), sporind efectul exercitiilor asupra musculaturii. Steel Training este o varianta mult mai antrenanta a exercitiilor din sala de forta.

dina jumps training

 

Kangoo Kids – Ghetele imbunatatesc echilibrul, orientarea in spatiu, coordonarea, rezistenta, simtul ritmului, postura corpului, autocunoasterea si jocurile in grup. Ajuta la prevenirea obezitatii la copii si la combaterea stresului. Kangoo Jumps ajuta la schimbarea energiei negative in energie pozitiva, în cursul unui antrenament placut si distractiv, solicitand toata musculatura corpului si concentrarea maxima intr-un mod interactiv si inovativ.

 

Khai Bo (exclusiv la Dina Jumps) – KHAI – BO este un tip de exercitii de freestyle combat executate pe muzica. Lansat la sfarsitul anilor 90, este practicat azi de 3000 de instructori din intreaga lume si este recunoscut ca unul dintre cele mai cunoscute forme de studio combat din Anglia. Este o clasa de aerobic exploziva in care se arde un numar mare de calorii.

 

Toning – este un antrenament in care se includ exercitii corective pentru coloana vertebrala. Exercitiile isi propun sa redea forma corpului femeii, deformat de executarea incorecta a miscarilor din timpul muncii si a activitatilor vietii cotidiene, forma corecta si frumoasa ce i-a fost harazita de natura.

 

Abs & Legs – Acest program urmareste slabirea si modelarea piciorului dumneavoastra cu totii muschii inclusi (fesieri, abductori si aductori etc). Sunt prezente si exercitiile pentru partea abdominala, reducand grasimea corporala de la acest nivel si modeland muschii abdominali.

 

Cardio Pump – este o clasa cardio in care se utilizeaza accesorii din sala de aerobic avand scopul de a-ti modela si tonifia corpul. Programul cuprinde o etapa de incalzire, urmata de o alta in care se creste treptat intensitatea antrenamentului prin utilizarea de bare, discuri, stepper-e antrenand astfel principalele grupe musculare.

 

Full Body Training – isi propune sa lucreze intreg corpul prin exercitii pentru abdomen, brate si picioare ajutandu-se de diferite accesorii cum ar fi: gantere, stepper, saltea, discuri, mingi, mingi medicinale etc.

 

Functional Workout – exercitiile folosite sunt bazate pe miscari pentru care corpul uman este construit, astfel ca acest tip de antrenament ne pregateste pentru orice tip solicitari de ordin fizic si pentru a ne indeplini cu usurinta sarcinile noastre de zi cu zi.

dina ivanov dinajumps

 

dina ivanov dinajumps

 

Pilates on the Ball – este o clasa cu exercitii atat de tonifiere, dar si de slabire si relaxare musculara, asemanatoare exercitiilor de pilates, dar cu o intensitate mai mare datorita mingii de fitball.  

 

dina jumps pilates

 

Zumba – Zumba este inspirat din dansurile latino si implica o combinatie intre elemente ce tin de dans si elemente din sfera aerobicului. Coregrafia Zumba incorporeaza miscari de hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte martiale, si chiar bollywood, respectiv dans din buric. Sunt incluse si exercitii de squat si streching.

 

Cardio Step – este un antrenament cardio de nivel mediu accesibil tuturor, indiferent de conditia fizica, instrumentul principal fiind stepperul.

 

Cardio & Small Ball Fit – este un antrenament cardio, in prima parte a clasei si de tonifiere in a 2 a parte, solicitand toate musculatura corpului cu ajutorul mingiilor si bosu–lui.

 

Functional Training- Atat exercitiile simple cat si cele complexe implica folosirea intregului corp, iar solicitarile au loc atat fizic cat si psihic. Acest tip de antrenament ne pregateste pentru orice tip de solicitari de ordin fizic pentru a ne indeplini cu usurinta sarcinile noastre de zi cu zi .

 

Tae Bo – un program deosebit, creat de celebrul Billy Blanks pentru slabire si cresterea rezistentei fizice in care sunt incluse foarte multe miscari din box, karate, arte martiale combinat cu elemente de baza din aerobic.

 

Fit Kids – un program distractiv si relaxant pentru copilul tau in care jocul si exercitiul fizic contribuie la dezvoltarea armonioasa a acestuia.

 

Bosu – BOSU – Both Sides Up sau Both Sides Utilized este un tip de antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe o jumatate de sfera cu diametru de 65 de cm. Aceasta are doua suprefete: una plana si una concava. Poate fi folosit pentru diverse exercitii, îmbunatatind rezistenta, forta, echilibrul si stabilitatea.

 

Yogalates – daca vrei sa-ti regasesti echilibrul fizic si psihic, yogalates este programul cel mai indicat, folosind elemente din yoga si pilates.

 

Circuit Training – (antrenament cu intervale de intensitate) – este o metoda de antrenament in care se alterneaza exercitiile cardio cu cele de tonifiere. Vei avea parte de explozii de miscare de cateva minute, utilizand diverse accesorii, apoi de serii de exercitii relaxante – efectul acestor ruperi de ritm fiind arderea intensa a caloriilor.

 

Abs Fire – este o clasa exclusiv pentru cresterea tonusului musculaturii abdominale, scaderea in greutate, folosindu-se diferite accesorii pentru a avea un abdomen plat.

 

 

Iti place de noi?

E-book-ul Dina Jumps

Aboneaza-te acum la newsletter-ul nostru si primesti GRATUIT ebook-ul cu cele 21 secrete ale unui stil de viata sanatos!